Status vašega naročila najalažje spremljate, če se v spletno trgovino BALDO registrirate. Registracijo lahko opravite v samem nakupnem procesu, lahko pa tudi že prej.
Status vašega naročila je ob zaključku in potrditvi plačila v zadnjem koraku odvisen od izbrane vrste plačila. Najpogosteje je to status "Plačano", kadar kot vrsto plačila izberete plačilo s plačilno kartico ali plačilo preko sistema PayPal. Obe možnosti plačil sta podrobneje predstavljeni na povezavi Možnosti plačila. Naročilo v tem primeru odpremimo takoj.
Kadar pa pri možnosti plačila izberete "Plačilo po povzetju" ali "Plačilo po predračunu" je status ob zaključku naročila "V obdelavi". V teh primerih namreč moramo izvesti določene aktivnosti, preden naročilo odpremimo.
Ob vsaki spremembi statusa boste obveščeni po elektronski pošti na e-naslov, ki sta ga vpisali ob naročilu, statuse pa lahko, kot registriran uporabnik, spremljate tudi na spletni strani baldo.si, v zavihku Moja naročila, kjer vam je za vsako vaše posamično naročilo na voljo celotna zgodovina spremembe statusov.
Podrobneje so statusi naročil predstavljeni v spodnji preglednici.
STATUS | OPIS |
Plačano | Kadar naročilo plačate s plačilno kartico ali preko sistema PayPal. |
V obdelavi | Kadar kot možnost plačila izberete "Po predračunu" ali "Po povzetju". |
Plačilo potrjeno | Ko opravite plačilo naročila na naš TRR. Potrdimo, da smo sredstva prejel na naš TRR: |
Oddano na pošto | Ko naročilo oddamo na Pošto Slovenija za dostavo na vaš naslov. |
Zaključeno | Ko potrdite prejem naročlila na vaš naslov. |
Preklicano | Kadar reklamirate naročilo ali odostopite od pogodbe. |
Vrnjeno | Ko od vas po pošti prejmemo reklamirano naročilo, ali naročilo po odstopu od pogodbe |