Kako lahko spremljam status svojega naročila?

Ocena uporabnika: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
 

Status vašega naročila najalažje spremljate, če se v spletno trgovino BALDO registrirate. Registracijo lahko opravite v samem nakupnem procesu, lahko pa tudi že prej.

Status vašega naročila je ob zaključku in potrditvi plačila v zadnjem koraku odvisen od izbrane vrste plačila. Najpogosteje je to status "Plačano", kadar kot vrsto plačila izberete plačilo s plačilno kartico ali plačilo preko sistema PayPal. Obe možnosti plačil sta podrobneje predstavljeni na povezavi Možnosti plačila. Naročilo v tem primeru odpremimo takoj.

Kadar pa pri možnosti plačila izberete "Plačilo po povzetju" ali "Plačilo po predračunu" je status ob zaključku naročila "V obdelavi". V teh primerih namreč moramo izvesti določene aktivnosti, preden naročilo odpremimo.

Ob vsaki spremembi statusa boste obveščeni po elektronski pošti na e-naslov, ki sta ga vpisali ob naročilu, statuse pa lahko, kot registriran uporabnik, spremljate tudi na spletni strani baldo.si, v zavihku Moja naročila, kjer vam je za vsako vaše posamično naročilo na voljo celotna zgodovina spremembe statusov.

Podrobneje so statusi naročil predstavljeni v spodnji preglednici.

STATUS OPIS
Plačano Kadar naročilo plačate s plačilno kartico ali preko sistema PayPal.
V obdelavi Kadar kot možnost plačila izberete "Po predračunu" ali "Po povzetju".
Plačilo potrjeno Ko opravite plačilo naročila na naš TRR. Potrdimo, da smo sredstva prejel na naš TRR:
Oddano na pošto Ko naročilo oddamo na Pošto Slovenija za dostavo na vaš naslov. 
Zaključeno Ko potrdite prejem naročlila na vaš naslov.
 Preklicano Kadar reklamirate naročilo ali odostopite od pogodbe.
 Vrnjeno Ko od vas po pošti prejmemo reklamirano naročilo, ali naročilo po odstopu od pogodbe